Chcete získať trvalý prístup ku všetkým informáciám a využívať aj veľa ďalších výhod? Staňte sa členom 1.AŠKOS . Zaregistrujte sa

Neviem sa prihlásiť...

Vážené členky a členovia 1.AŠKOS,

mnohí z Vás majú problém s prihlásením a ani tento problém dlhý čas neriešia. Medzitým prichádzate o cenné rady a informácie, na ktoré máte ako členky a členovia 1. AŠKOS nárok. Prinášame Vám preto postup a praktické rady ako problém s prihlásením zvládnuť a vyriešiť.

 

neviem sa prihlasit

Neviem sa prihlásiť...“ je častá veta, ktorú obsahujú emaily od Vás.

 

Ak ste uhradili ročný členský poplatok, a platba bola pripísaná na účet 1.AŠKOS, aktivujeme v systéme Váš prístup k všetkým informáciám. Čo však v prípade, ak sa napriek tomu k informáciám neviete dostať?

 

  1. Prvoradé je prihlásenie.

Postup:

  • vpravo hore (zelená lišta) „prihlásenie/registrácia

 

 

  • do kloniek uvediem svoje prihlasovacie meno (email) a heslo

 

  • klik na „prihlásiť“

Časté chyby pri prihlásení:

  • zapnuté veľké písmená (Caps Lock)

 

  1. Zabudnuté heslo.

Postup:

  • vpravo hore (zelená lišta) „prihlásenie/registrácia

 

  • klik na „Zabudli ste svoje heslo?“

 

  • do kolónky uvediete svoje prihlasovacie meno (email)
  • klik na „odoslať heslo“

 

  • do Vami zadanej emailovej schránky Vám bolo systémom odoslané vygenerované heslo, ktoré zadáte pri prihlásení podľa bodu 1

 

  1. Nezadaný variabilný symbol
  • ak ste uhradili ročný členský poplatok a ovládate prihlasovacie údaje napriek tomu sa nedokážete prihlásiť, odporúčame kontaktovať asistentku 1.AŠKOS na tel. číslo +421 940 622 888, alebo mailom na  asistentka@askos.sk
  • často sa stáva, že platba prebehla bez problémov, ale z dôvodu nezadaného VS alebo mena do poznámky nedokážeme platbu spárovať s registrovaným členom/členkou

 

  1. Bez uhradeného členského poplatku systém nie je aktívny.
  • členský poplatok je možné uhradiť dvomi spôsobmi
  • a) z osobného účtu spolu so správnym VS alebo menom v poznámke
  • b) na základe faktúry, ktorú Vám vystavíme na základe vašej požiadavky a Vami zaslaných fakturačných údajov, pričom registrovanou členkou/členom zostáva vždy zaregistrovaná fyzická osoba
  • ohľadom údajov pre úhradu ročného členského poplatku alebo zaslania fakturačných údajov odporúčame kontaktovať asistentku 1.AŠKOS na tel. číslo +421 940 622 888 alebo email asistentka@askos.sk

      

  1. Ak ste už registráciu vykonali, ale ročný členský poplatok ste zabudli uhradiť dlhší čas, nie je potrebná duplicitná registrácia. Vaše údaje v systéme evidujeme bez aktívneho prístupu. V tomto prípade stačí iba uhradiť ročný členský poplatok.

 

Vaša

Partneri

biele-logo biele-logo

Prihlásenie

Zabudli ste svoje heslo?

Nie ste u nás prihlásený/á?

Zaregistrujte sa

  • prístup do neverejnej časti webu
  • možnosť sťahovania dokumentov
  • možnosť prispievať do diskusií k odborným článkom
  • zľavy pre členov na rôzne akcie a vybrané produkty
Registrácia >