Vážené členky a členovia 1.AŠKOS,
mnohí z Vás majú problém s prihlásením a ani tento problém dlhý čas neriešia. Medzitým prichádzate o cenné rady a informácie, na ktoré máte ako členky a členovia 1. AŠKOS nárok. Prinášame Vám preto postup a praktické rady ako problém s prihlásením zvládnuť a vyriešiť.
„Neviem sa prihlásiť...“ je častá veta, ktorú obsahujú emaily od Vás.
Ak ste uhradili ročný členský poplatok, a platba bola pripísaná na účet 1.AŠKOS, aktivujeme v systéme Váš prístup k všetkým informáciám. Čo však v prípade, ak sa napriek tomu k informáciám neviete dostať?
- Prvoradé je prihlásenie.
Postup:
- vpravo hore (zelená lišta) „prihlásenie/registrácia
- do kloniek uvediem svoje prihlasovacie meno (email) a heslo
Časté chyby pri prihlásení:
- zapnuté veľké písmená (Caps Lock)
- Zabudnuté heslo.
Postup:
- vpravo hore (zelená lišta) „prihlásenie/registrácia
- klik na „Zabudli ste svoje heslo?“
- do kolónky uvediete svoje prihlasovacie meno (email)
- klik na „odoslať heslo“
- do Vami zadanej emailovej schránky Vám bolo systémom odoslané vygenerované heslo, ktoré zadáte pri prihlásení podľa bodu 1
- Nezadaný variabilný symbol
- ak ste uhradili ročný členský poplatok a ovládate prihlasovacie údaje napriek tomu sa nedokážete prihlásiť, odporúčame kontaktovať asistentku 1.AŠKOS na tel. číslo +421 940 622 888, alebo mailom na asistentka@askos.sk
- často sa stáva, že platba prebehla bez problémov, ale z dôvodu nezadaného VS alebo mena do poznámky nedokážeme platbu spárovať s registrovaným členom/členkou
- Bez uhradeného členského poplatku systém nie je aktívny.
- členský poplatok je možné uhradiť dvomi spôsobmi
- a) z osobného účtu spolu so správnym VS alebo menom v poznámke
- b) na základe faktúry, ktorú Vám vystavíme na základe vašej požiadavky a Vami zaslaných fakturačných údajov, pričom registrovanou členkou/členom zostáva vždy zaregistrovaná fyzická osoba
- ohľadom údajov pre úhradu ročného členského poplatku alebo zaslania fakturačných údajov odporúčame kontaktovať asistentku 1.AŠKOS na tel. číslo +421 940 622 888 alebo email asistentka@askos.sk
- Ak ste už registráciu vykonali, ale ročný členský poplatok ste zabudli uhradiť dlhší čas, nie je potrebná duplicitná registrácia. Vaše údaje v systéme evidujeme bez aktívneho prístupu. V tomto prípade stačí iba uhradiť ročný členský poplatok.
Vaša