Chcete získať trvalý prístup ku všetkým informáciám a využívať aj veľa ďalších výhod? Staňte sa členom AŠKOS . Zaregistrujte sa

Neviem sa prihlásiť...

utorok, 14. apríla 2020
3293465

Vážené členky a členovia I.AŠKOS,

mnohí z Vás máte problém s prihlásením a tento problém dlhý čas neriešite. Medzitým prichádzate o cenné rady a informácie, na ktoré máte ako členky a členovia I. AŠKOS nárok. Prinášame Vám postupy a rady ako problémy s prihlásením zvládnuť a vyriešiť.

Neviem sa prihlásiť...“ je častá veta, ktorú obsahujú emaily od Vás.

Ak ste uhradili ročný členský poplatok, a platba bola pripísaná na účet I.AŠKOS, aktivujeme v systéme Váš prístup k všetkým informáciám. Čo však v prípade, ak sa napriek tomu k informáciám neviete dostať?

 

1. Prvoradé je prihlásenie.

Postup:

  • v pravo hore (zelená lišta) „prihlásenie/registrácia"

 

  • do kloniek uvediem svoje prihlasovacie meno (email) a heslo

 

 

  • klik na „prihlásiť“

Časté chyby pri prihlásení:

  • zapnuté veľké písmená (Caps Lock)

2. Zabudnuté heslo. Postup:

  • v pravo hore (zelená lišta) „prihlásenie/registrácia"

 

 

 

  • klik na „Zabudli ste svoje heslo?“

 

 

  • do klonky uvediem svoje prihlasovacie meno (email)
  • klik na „odoslať heslo“

 

 

  • do zadanej emailovej schránky Vám bolo odoslané systémom vygenerované heslo, ktoré zadáte pri prihlásení podľa bodu 1

3. Nezadaný variabilný symbol

  • ak ste uhradili ročný členský poplatok a ovládate prihlasovacie údaje napriek tomu sa nedokážete prihlásiť, odporúčame kontaktovať asistentku I.AŠKOS na tel. číslo +421 940 622 888 alebo mailom na  asistentka@askos.sk
  • často sa stáva, že platba prebehla bez problémov, ale z dôvodu nezadaného VS alebo mena do poznámky nedokážeme platbu spárovať s registrovaným členom/členkou

4. Bez uhradeného členského poplatku systém nie je aktívny.

  • členský poplatok je možné uhradiť dvomi spôsobmi
  • a) z osobného účtu spolu so správnym VS alebo menom v poznámke
  • b) na základe faktúry, ktorú Vám vystavíme na základe vašej požiadavky a zaslania fakturačných údajov, pričom registrovanou členkou/členom zostáva vždy zaregistrovaná fyzická osoba
  • ohľadom údajov pre úhradu ročného členského poplatku alebo zaslania fakturačných údajov odporúčame kontaktovať asistentku I.AŠKOS na tel. číslo +421 940 622 888 alebo email asistentka@askos.

5. Ak ste už registráciu vykonali, ale ročný členský poplatok ste zabudli uhradiť dlhší čas nie je potrebná duplicitná registrácia. Vaše údaje v systéme evidujeme bez aktívneho prístupu. V tomto prípade stačí iba uhradiť ročný členský poplatok.

 

Ing. Mária Zorská, asistentka I.AŠKOS

<a href="https://www.freepik.com/free-photos-vectors/web">Web vector created by stories - www.freepik.com</a>

Partneri

Prihlásenie

Zabudli ste svoje heslo?

Nie ste u nás prihlásený/á?

Zaregistrujte sa

  • prístup do neverejnej časti webu
  • možnosť sťahovania dokumentov
  • možnosť prispievať do diskusií k odborným článkom
  • zľavy pre členov na rôzne akcie a vybrané produkty
Registrácia >