Chcete získať trvalý prístup ku všetkým informáciám a využívať aj veľa ďalších výhod? Staňte sa členom AŠKOS . Zaregistrujte sa

Stratili sa problémy v školskom stravovaní?

Financie

edita  |   28.2.2018

Dobrý deň, už dlhé roky pretrváva, že stravujeme deti na materskú školu a nevieme dokázať vedeniu mesta, že aj za týchto stravníkov patria financie pre našu školskú jedáleň. (na MŠ sú výdajne). Týmto pádom sa nám vždy vytýka, že máme málo financie. Prosím viete mi pomôcť vypočítať na aký obnos financií má nárok naša školská jedáleň ? Ďakujem. 1. Jasle -zapísaných 15 - v priemere varíme 10 =tu je réžia, nedostávame ju 2. MŠ1 - zapísané deti 105 - varíme denne 75 =tu nedostávame nič 3. MŠ2 - zapísané deti 140 - varíme denne 100 =tu nedostávame nič 4. ZŠ - na škole deti 550 - varíme denne 380 = výpočet 550 x 151,51€ = 83 330,50 je správny ??? 5. špeciálna škola na škole 30 - stravujeme denne 20 = tu sú režijné náklady, nedostávame ich 6. Dos.stravník - pedagóg 50 ´denne varíme 45 = tu nedostávame nič 7. Dôchodcovia – cudzí zapísaný 100 - varíme denne 95 = tu sú režijné náklady, ktoré nedostávame Na koľko financií má nárok naša ŠJ . Ďakujem Edita 1 Jasle zapísané deti 15, denne varíme 10 = tu je réžia, nedostávame 2 materská škol 1 - zapísané deti 105, denne varíme 75 = tu nedostávame nič 3 materská škola 2 - zapísané deti 140, denne varíme 100 = tu nedostávame nič 4 základná škola žiaci na škole 550, denne varíme 380 = výpočet 550 x 151,51€ = 83 330,50 je správne ??? 5 špeciálna škola zapísaný 30, varíme denne 20 = tu sú režijné náklady, nedostávame ich 6. Dos.stravník - pedagóg 50 - denne varíme 45 = nedostávame nič 7 Dôchodcovia – cudzí 100 95 tu je réžia, nedostávame ju Na koľko financií má nárok naša ŠJ
Zareagovat na komentář >

Partneri

Prihlásenie

Zabudli ste svoje heslo?

Nie ste u nás prihlásený/á?

Zaregistrujte sa

  • prístup do neverejnej časti webu
  • možnosť sťahovania dokumentov
  • možnosť prispievať do diskusií k odborným článkom
  • zľavy pre členov na rôzne akcie a vybrané produkty
Registrácia >