Neviem sa prihlásiť...

Neviem sa prihlásiť...“ je častá veta, ktorú obsahujú emaily od Vás.

 

Ak ste uhradili ročný členský poplatok, a platba bola pripísaná na účet 1.AŠKOS, aktivujeme v systéme Váš prístup k všetkým informáciám. Čo však v prípade, ak sa napriek tomu k informáciám neviete dostať?

 

  1. Prvoradé je prihlásenie.

Postup:

 

 

 

Časté chyby pri prihlásení:

 

  1. Zabudnuté heslo.

Postup:

 

 

 

 

  1. Nezadaný variabilný symbol

 

  1. Bez uhradeného členského poplatku systém nie je aktívny.

      

  1. Ak ste už registráciu vykonali, ale ročný členský poplatok ste zabudli uhradiť dlhší čas, nie je potrebná duplicitná registrácia. Vaše údaje v systéme evidujeme bez aktívneho prístupu. V tomto prípade stačí iba uhradiť ročný členský poplatok.

 

Vaša